Efektyvi dieta – prireiks vos dviejų savaičių!

Mitybos specialistai rekomenduoja ne laikytis dietų, o nuolat vadovautis sveikos mitybos principais. Vis gi retkarčiais atsiduriame tokiose situacijose, kai rodos, trūksta tiek nedaug kad mylimos kelnės užsisegtų arba šeimos šventei įsigyta suknelė tampa išdavike ir atskleidžia, kiek daug prireikė ledų porcijų, kad atgaivintų karštomis vasaros dienomis. Tokiais atvejais greitą ir efektyvų rezultatą galite gauti vos per kelias ar keliolika dienų, priklausomai nuo to, kiek kilogramų jus neramina. Jei iki tikslo turite bent dvi savaites, siūlome jums išmėginti dietą, kuri gali padėti atsikratyti net iki 10 kg!

Tai nesudėtinga 14 dienų efektyvi dieta, kurios pagrindas pagrindas – nedidelės ir retos porcijos baltymų ir neribotas skaičius vaisių ir daržovių. Ji yra puiki dėl to, kad jos metu vaisių ir daržovių galite valgyti kiek norite ir kada norite, tad nereikės kankintis ir klausyti skrandžio „grojamų maršų“. Pateikiame šios dietos valgiaraštį. Jame nurodytos rekomenduojamos normos, o paruošimo būdai – priklausys tik nuo jūsų norų ir fantazijos. Galite produktus vartoti kartu, galite visus atskirai, galite kepti orkaitėje ar ant laužo bei virti garuose. Atsisakykite tik kepimo riebaluose ir nenaudokit jokių kitų priedų, iškyrus druską bei prieskonines žoleles, alyvuogių aliejų ir citrinų sultis.

1 diena: nusiteikite sočiai ir pozityviai dienai! Jūsų laukia 2-3 kiaušiniai ir neribotas kiekis daržovių.

2 diena: šios dienos tikslas – 1 l kefyro (arba jogurto) ir 500 g. Varškės, pagardintos jogurtu. Kad nesijaustumėte alkani – maistą dozuokite ir vartokite kas 2-3 val. nustebsite kokia soti gali būti varškė!

3 diena: 1 l jogurto, neribotas kiekis vaisių ir daržovių, 1 l natūralių sulčių. Jei šiuo metu karšta vasara, tuomet tai bus ne efektyvi dieta, o efektyvus pasisotinimas lengvu maistu!

4 diena: 500 g. Vištienos (ar kitos liesos mėsos) su daržovių salotomis (išmėginkite stambiai tarkuotas morkas su šiek tiek alyvuogių aliejaus, česnako skiltele ir šaukštu citrinų sulčių). Per dieną suvartokite dar ir 1 l jogurto.

5 diena: penktoji diena – tai lengvumo pojūtis jūsų kūnui. Jau turėtų ryškėti rezultatai, todėl tikrai galite sau leisti visą dieną neribotai kramsnoti vaisius ir daržoves.

6 diena: 500 g. Varškės, 1 l jogurto. Galite maišyti juos kartu arba vartoti atskirai

7 diena: šią dieną vėl gi maitinkitės tik vaisiais ir daržovėmis.

8 diena: 300 g. Vištienos su daržovėmis. Šį kartą galite daržoves suverti ant iešmelio ir viską kartu iškepti orkaitėje.

9 diena: jautiena – soti ir maistinga mėsa, todėl jos šiandien galite suvalgyti 150 g., o daržovių kiekis, kaip visada, neribojamas.

10 diena: žuvis būtina žmogaus organizmui, todėl šiandien jos eilė! Valgykite su 2 riekelėmis ruginės bemielės duonos ir per dieną išgerkite 1 l jogurto

11 diena: itin soti diena! 2 kiaušiniai, 150 g. Jautienos, 4 riekelės ruginės duonos, ir kalnas daržovių. Būtų gerai dar sutalpinti ir 1-2 l jogurto (arba kefyro)

12 diena: leiskite organizmui pailsėti, šiandien išgerkite 1 l jogurto, valgykite tik vaisius ir daržoves

13 diena: 300 g. Vištienos, 2 kiaušiniai ir daržovės, pvz.: agurkų ir pomidorų salotos su trupučiu alyvuogių aliejaus ir citrinos sulčių

14 diena: ši efektyvi dieta be jokios sąžinės graužaties leis mėgautis pietumis, kaip pas močiutę! 4 virtos bulvės su daržovėmis, 1 l jogurto (arba kefyro)

Lyginant su kitomis dietomis, ši yra unikali ir tuo, jog joje dominuoja įvairūs maisto produktai ir nei jums, nei jūsų organizmui nereikia kankintis valgant vien grikius ar kopūstų sriubą. Tuo pačiu jūsų kūnas gauna visas reikiamas medžiagas ir nejaučia energijos deficito, kas dar labiau pagerina medžiagų  pykaitą ir spartina rezultatus. Juk jei organizmas nejaučia, kad badauja, jis lengviau atiduoda riebalus. Dietos metu nepamirškite gerti daug vandens ir arbatų (ne mažiau 2 l per parą). Pasibaigus dietai atsakingai elkitės su savimi ir nepulkite prie nesveiko, itin kaloringo maisto. Tuomet rezultatais galėsite džiaugtis ilgą laiką. O juk efektyvi dieta tokia ir turėtų būti – nesudėtinga, teikianti naudą organizmui, o ne jį alinanti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *