Kaip greitai sulieknėti? – Klausimas, kuriam turime atsakymą

Mes pritariame dietologams ir mitybos specialistams – drastiškai ir staigiai mesti svorį nėra palanku siekiant ilgalaikių rezulatatų ir norint tausoti savo organizmą. Vis gi, pripažinkime – jei tikslas vos keli nereikalingi kilogramai – būdų jiems atsikratyti greitai yra gausu. Kiekvienas iš jų yra savaip veiksmingas ir išsirinkti gali kiekvienas. Tereikia surasti sau labiausiai tinkantį metodą kaip greitai sulieknėti per daug nesikankinant. Vienas iš tokių metodų – tai monodietos, kitaip tariant dietos, kuriose dominuoja tik vieno produkto vartojimas. Tokios dietos nerekomenduojama laikytis ilgiau nei 2-3 d. kas 2-3 mėn., o dar geriau, išsirinkus labiausiai patinkančią – vadovautis ja kaip profilaktika reguliariam svoriui palaikyti ir tiesiog vieną dieną mėgautis lengvumo pojūčiu ir maloniu alkiu. Pateikiame kelias vienos dienos iškrovos dietas, kurios susilaukia daugiausia pagyrų.

Agurkų diena – vasaros karalienė

Kaip jau supratote iš pavadinimo, šios iškrovos dienos pagrindinis produktas – agurkai. Vasarą, kuomet tetų, močiučių, o gal ir jūsų pačių daržuose puikuojasi ši daržovė – jos laikytis itin paprasta. Karštą dieną, kai daug valgyti ir taip nesinori – pasiruoškite 1,5 kg. agurkų. Juos nuplovę, padalinkite į 5-6 porcijas ir per vieną dieną suvalgykite. Svarbu, kad jų negardintumėte jokiais priedais (druska, grietine ar alyvuogių aliejumi), nes juose esanti tartroninė rūgštis natūraliai stabdo angliavandenių virtimą riebalais. Sąveikaujant su kitais produktais, ši rūgštis nebebus tokia veiksminga, tad ir rezultatai atitinkamai nebus tokie matomi. Besilaikant šios iškrovos dienos gausite nedidelį kiekį kalorijų, bet sėkmingai pašalinsite skysčius ir jausite kaip lengvumas aplanko jūsų kūną. Išbandžiusieji sako, jog taip galima atsikratyti net iki 3 kilogramų per vieną dieną, o žala organizmui tikrai negresia.

Vaisių diena, su obuoliais priešakyje

Visų iškrovos dienų, kurių pagrindas yra vaisiai – principas yra panašus. Per dieną galite suvartoti iki 1,5 kg bet kokio pobūdžio vaisių, geriausia jei jie yra vienodi, tad vieną mėnesį galite išbandyti nektarinų dietą, kitą arbūzų, trečią obuolių. Pastaroji yra pati populiariausia, nes obuoliuose esančios rūgštys stabdo puvimo procesą ir gerina virškinimą, tad jos metu išjudinamas visas organizmas, o valgyti galite bet kada ir bet kiek (be abejo neviršijant dienos normos). Be to, obuoliuose yra geležies, vitaminų ir sakoma, kad jie net gi mažina blogojo cholesterolio lygį, tad laikytis šios dietos gali praktiškai visi. Jei didelis obuolių kiekis kelia nemalonius pojūčius, nepamirškite, kad galite juos kepti arba virti. Keptuose ir virtuose obuoliuose išlieka tos pačios, organizmui reikalingos medžiagos, o skrandžio rūgštingumas nedidėja.

Kalbant apie kitus vaisius, vengtini yra tik bananai ir vynuogės. Šiuose vaisiuose gausu fruktozės ir angliavandenių, kurie pakankamai aktyviai nejudant ir nespėjus per dieną sunaudoti juose esančios energijos tiesiog palaipsniui virsta riebalais. Bet juk tai neblogiausia žinia – šiais laikais parduotuvėse, turguose ir giminių ar draugų soduose pilna įvairiausių kitų vaisių, kurie ne tik praturtins organizmą reikalingais vitaminais ir mineralinėmis medžiagomis, bet ir padės vos per dieną atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų.

Kefyras – dietų karalius nuo senų laikų

Turbūt nerasite moters nežinančios kefyro naudos, besilaikant dietos. Šiai dienai ja noriai naudojasi ir vyrai. Šios dietos išskirtinumas yra tas, jog kefyras pats iš savęs yra skystis, tad nebereikia suvartoti papildomo kiekio vandens, kaip reikalauja kitos iškrovos metodikos. Per dieną suvartokite 1-1,5 lieso kefyro, o papildomai vandens užteks vos poros stiklinių.

Kefyras gerina virškinimo sistemos mikroflorą, šalina toksinus ir kitas kenksmingas medžiagas, tuo pačiu padėdamas organizmui įsisavinti iš kitų produktų tai, kas naudinga. Tad kefyro gėrimas yra ne tik puikus būdas kaip sulieknėti, bet taip pat ir atstatyti aplinkos paveiktą organizmą į reguliarias vėžes. Išsirinkę jums labiausiai tinkamą būdą, leiskite organizmui pailsėti nuo maisto įvairovės ir mėgaukitės prabudusiais receptoriais. Nepamirškite, jog iškrovos dienos negali tapti jūsų kasdienybe. Tai tik 1-3 dienų mitybos rėžimas, siekiant išlaikyti norimą svorį arba atsikratyti poros kilogramų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *